25 Ekim 2014 Cumartesi

Mim: Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi



Merhabaaa!Bu yazıda bir tag ile karşınızdayıım!Sevgili Kitap Kokusu beni mimlemiş,teşekkür ediyoruum.Bu etkinlikte yazar ya da kitap isimlerinden blog ya da blogger ismi yazacaksınız.Ben adım kısa olduğundan kendi ismim olan Naz'ı yazmayı tercih ettim. 

-Yüz Bin Krallık - N.K. Jemisin
-Alaska'nın Peşinde - John Green
-Zümrüt Yeşil - Kerstin Gier

Ben de Jane Wampirob,Kitap Kuşu ve Kronik Okur'u mimliyoruum.

8 yorum:

  1. Ya haksızlık senin adın çok kısa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında Naz'lı Kitaplık yazmayı deneyecektim ama çook üşendim,kusura bakma bununla idare et artık :DD

      Sil
  2. Mim için teşekkürler :D Çok değişik bi etkinlik :D

    YanıtlaSil
  3. Seni mimledim! Yeni blog açtım ama katılmak istedim. Umarım yaparsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabii ki seve seve yaparım :D

      Sil
  4. Merhabalar.. Öncelikle beni mimlediğin için teşekkürler. ^^ Epey geç de olsa hazırladım: http://kitapkusu.blogspot.com.tr/2014/11/mim-kitapyazar-isimlerinin-bas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptığın için ben teşekkür ederiim hemen bakıyorum ^^

      Sil