3 Ekim 2014 Cuma

Etkinlik / Book Challenge Tag



Merhabaaa,bugün eğlenceli bir etkinlikle karşınızdayım;book challenge tag!Bu etkinlikte cevaplanacak 6 soru var ve 20 kişi de etiketlemeniz gerekiyor.20 kişi bulmakta baya sorun yaşayacağım gibi görünüyor ama elimden geldikçe çok kişiyi etiketlemeye çalışacağım.Ayrıca beni etiketleyen Okuma Bahçesi'ne de çok teşekkür ediyorum.

1) İlk Hayranlığım: Suna'nın Serçeleri - Gülten Dayıoğlu




Bu kitabı okuduğumda sanırım 8-9 yaşlarındaydım.Okuduğum ilk Gülten Dayıoğlu kitabıydı ve bu kitap sayesinde Gülten Dayıoğlu sevdiğim ve hep seveceğim yazarların arasına girdi.Kaç kere okuduğumu bilmiyorum bu kitabı ama her defasında ilk okurken hissettiğim duyguları hissediyorum.Bu kitabın yeri bende hep ayrı olarak kalacak.









2) Favori Serim: Labirent Serisi - James Dashner / Cehennem Makineleri Serisi - Cassandra Clare




Aslında birden fazla favori serim var.Bu soruda da sadece bir tane seçmem gerekirken iki tane seri seçtim çünkü gerçekten bu iki seriye de bayılıyorum.Altı kitap da tekrar tekrar okuduğum kitaplar arasındalar.

Cassandra Clare'i zaten neredeyse hepimiz biliyoruz,o apayrı bir yazar.Fakat henüz James Dashner okumaya başlamadıysanız mutlaka öneririm,pişman olmazsınız.




3) Favori Kitabım: Alaska'nın Peşinde - John Green 


  

Onlarca çook sevdiğim kitap var fakat Alaska'nın Peşinde onların arasından sıyrılmayı başarıyor.John Green üslubunun ve zekasının ne kadar müthiş olduğunun en iyi örneği bence bu kitap.Aynı Yıldızın Altında'yı da her ne kadar sevsem de Alaska'nın Peşinde'nin yerini tutmadığını düşünüyorum.İlk okuduğumda Aynı Yıldızın Altında'dan sonra en sevdiğim kitap olduğunu düşünsem de ikinci okuduğumda Aynı Yıldızın Altında'dan çok daha fazla sevdiğimi fark ettim.




4) Favori Erkek Karakterim:  Will Herondale - Cehennem Makineleri Serisi





Will,Will,WILL,W I L L!!Bu soruya sadece WILL diye cevap verebilirim.Ne yazsam bilemiyorum çünkü gerçekten sadece okursanız anlarsınız Will'e neden bu kadar hayran olduğumuu.






5) Favori Bayan Karakterim: Tris Prior - Uyumsuz Serisi




Ah Tris,seni öyle çook seviyorum ki.Tris ile kendim arasında birçok ortak nokta olduğunu düşünüyorum,o benden daha cesur ayrı konu tabi.İnsanlara karşı tutumu ve yaptığı harika fedakarlıklar sayesinde gönlümde taht kurdu diyebilirim.Keşke gerçek olsan da yakın arkadaş olsak :((




6) Favori Okuma Saatim: Gece




Evdeki herkes yattıktan sonra gecenin sessizliğinde okumak en sevdiğim şeylerden birisi.Maalesef ki şu sıralar okuldan dolayı bunu gerçekleştiremesem de tatillerde genellikle gece kitap okurum.Böylece uykumda okuduğum şeyleri de görebiliyorum :D





Etiketleyecek 20 kişi bulmak gerçekten çok zor o yüzden etiketleyebildiğim kadar kişi etiketleyeceğim maalesef ki.Umarım bu yirmiye yakın bir sayı olur.

Fuşyamsı Düşünceler,Üşengeç Kızın Kitaplığı,Bin Tatlı Yıl,Kitap Kurdunun Düşünceleri,Jane Wampirob,Kitap Tiryakisi,Glorrry BooksKristal KitapKitap KokusuKitap Tanrıçası,Deniz'in Yorum Durağı'nı etiketliyorum.

Dediğim gibi maalesef ki 20 kişiye ulaşamadım,o yüzden geriye kalanları instagram'da arkadaşlarımı etiketleyerek tamamlamaya çalışacağım.Ayrıca bu yazıyı görüp de etkinliği yapmak isteyen herkes katılabilir tabii kii,sevgileer.

14 yorum:

  1. Adaşım :D Tag için teşekkürler �� Instagramda da yapmıştım. En kısa zamanda blogda da yapacağım ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben de yapacağın için teşekkür ederiim :D

      Sil
  2. Etiket için teşekkürler. 20 kişi mi zorlanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil ne demek,aynen 20 kişi bulmak cidden çok zor >_<

      Sil
  3. Katıldığın için teşekkür ederim Labirent serisini okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil ben de etiketlediğin için teşekkür ederiim :) Kesinlikle okumalısın bence çünkü gerçekten çok heyecanlı ve müthiş bir seri :D

      Sil
  4. Suna'nın serçeleri :)) nostalji oldu benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu kitabı her hatırladıkça eskilere dönüyorum,harika bir şey :))

      Sil
  5. Etiketlediğin için sağol en yakın zamanda yapacağımm :)) Ölümcül Labirent'i aldım en yakın zamanda okuyacağım merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öönemli değil ne demeek :D Harika bir kitap een en kısa sürede okumalısın :D

      Sil
  6. Yeni kitap blogları keşfetmeye çıktım , mimler sayesinde buraya da geldim ve çok memnun oldum :) u aralar okuduğum kitapları bile yayınlamaya üşeniyorum , hazır tembelken blog keşfi iyi geldi, bol kitaplı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim,ben de çok memnun oldum blogumu keşfettiğine :)) Sana da bol kitaplı günleeer.

      Sil
  7. Birşey soracam Fotoğrafını kullamsbilir miyim??

    YanıtlaSil