10 Ekim 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #2

Merhabaaaaaa!Aslında bu yazıyı yazmamam gerekiyordu çünkü kitap fuarına kadar kitap almamaya karar vermiştim ama tabii ki yine dayanamayıp aldım.Alışverişimi iki farklı siteden yaptığım için henüz diğer yarısı elime ulaşmadı,ulaşınca onlar için de ayrı bir yazı yazacağım.


1. Sen Gittiğinde - Gayle Forman 


Eğer Yaşarsam'dan sonra aşırı merak etmiştim bu kitabı ama fuara kadar beklemeyi planlıyordum.Siparişimi oluştururken son anda almaya karar verdim.Kısa sürede okumak istiyoruum.


2. Taht Oyunları - George R. R. Martin


Evveeeet!!Nihayeett!!Bu seriye sürekli başlamak istiyordum ama nedense sürekli erteliyordum ve nihayetinde alabildim bu kitabı!!

3. Araf - Tara Hudson


Birkaç ay önce Goodreads'te görmüştüm ve konusu ilgimi çekmişti.Bir dergide çıkacağını gördüğümden beri heyecanla bekliyordum çıkmasını.Pegasus çoğunlukla yaptığı gibi ciltli çıkarınca hemen aldım,kısa sürede okumak istiyoruum.


4. The 100 - Kass Morgan


Dizisinin fragmanına rastlamıştım internette ve araştırınca aslında kitaptan uyarlama olduğunu öğrendim.GO! Kitap'tan çıkacağını öğrenince çok sevindim ve çıkınca da hemen aldım.


5. Endgame - James Frey / Nils Johnson-Shelton


Veeee en heyecanla beklediğim kitaap!!Ön okumasını okuduğumda bayılmıştım ve merakla çıkmasını bekliyordum,ön siparişe çıktığında beklemeden sipariş verdim.Sanırım ilk bunu okuyacağım.

                                                     

Sonuç olarak ben bu alışverişimi beş kitapla kapattım.Hepsini okumak için can atıyoruum!!!
Başka bir yazıda görüşmek üzere,hoşçakalıın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder