8 Ekim 2014 Çarşamba

Bizim de bir blog turumuz vaar!!!

Merhabaaa,bu yazıda size benim için çook önemli ve mutluluk verici bir haberden bahsedeceğim.Bir blog tura dahil olmak her bloggerın hayalidir ve tabii ki de bu benim de hayalimdi fakat açıkçası yapabilecek cesareti kendimde bulamıyordum.Bir gün Kitap Kurdunun Düşünceleri bloğunun sahibi Mercan bana blog tur yapma teklifiyle gelince havalara uçtum ve hemen kabul ettim.Yanımıza Fuşyamsı Düşünceler'in sahibi Ayşenur'u ve Bin Tatlı Yıl'ın sahibi Sinem'i de katıp blog tur işi için kollarımızı sıvadık.Hatta ve hatta ilk turumuzu bile aldıık!!Yakın zamanda ilk turumuzla karşınızda olacağız,ben sadece size bir ön duyuru yapmak istedim.


Facebook sayfamızı beğenerek ilk turumuz ve gelecek turlarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.Desteklerinizi esirgemeyin lütfeeen ^^





6 yorum: