31 Ekim 2014 Cuma

Dex,Dex,Dex Okuyoruz!




Merhabaalaaarr,çok güzel bir etkinlikle karşınızdayım bugün.Çok sevdiğim yayınevlerinden biri olan DEX ile ilgili olan bu etkinlikte kitaplığımızdaki okuduğumuz,okuyacağımız tüm DEX'leri sıralamamız gerekiyor.Beni mimlediği  için Bir Delinin Güncesi'ne çok teşekkür edip hemen etkinliğe geçiyorum.

OKUDUKLARIM


                                      

 
                    




























OKUYACAKLARIM





Fark ettim de ne kadar çok okunacak DEX'im varmış öylee :O Kısa sürede başlamam gerek okumaya.Ben de Kütüphanemden Kitap Manzaraları,Kitap Karavanı ve Bir Kitap Delisi'ni mimliyoruum.

2 yorum:

  1. Mim için teşekkür ederim :) Bu aralar çok sıkıntıdayım yapabilirsem yapacağım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiiim umarım yapabilirsin :D

      Sil