10 Eylül 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi #1

Merhabaaaa,bugün uzuun zaman bekleyip aldığım kitaplar elime ulaştııı.Hemen neler aldığıma geçiyoruuum.


1-Vampir Akademisi-Buz Öpücük-Gölge Öpücük



Uzuuuuun süredir almak isteyip de anca alabildim bu kitapları.Sadece ilk kitabı alacaktım fakat almışken ilk üç kitabı alayım dedim,kısa sürede geri kalan üç kitabı da tamamlamak istiyorum.

2-One Direction-Grubumuz,Hikayemiz


Bir directioner olarak bu kitabı almasam olmaz diyerek aldığım bir kitap ^^

3-Keşke Senden Nefret Edebilseydim


Adını ve konusunu duyduğumdan beri çevirisini merakla beklediğim kitap.Sanırım bir sonraki okuyacağım kitap bu olacaak ^^

4-Sonsuz Gökyüzünün Altında


Veee işte yaklaşık bir yıldır beklediğim ve aşırı merak ettiğim kitap.Nihayet kavuştuuuuum ^^



Kitapları kitapyurdu'ndan aldım.Her zamanki gibi şirin ayraçlar göndermişleer.Çok seviyorum bu yönden kitapyurdu'nu,ayrıca çok ilgili çalışanlara sahip olduklarını düşünüyorum.En sağdaki ayraç da korsan yayının engellenmesi için yapılmış bir ayraç,bu konuya dikkat çektikleri için tebrik etmek lazım.


Bu alışverişimi 6 kitapla kapattım,maalesef ki okuyacak çok kitabım olduğu için bir süre kitap alabileceğimi sanmıyorum :( Başka bir yazıda görüşmek üzeree,hoşçakalıın.






4 yorum:

  1. Stolen'ı çok merak ediyorum ya :D VA'yı okuyalı bayağı oldu ama okuduğum zamanlar aşırı derece bağımlısı olduğumu hatırlıyorum :D Güle güle oku ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim ^^ ben de şimdi Stolen'ı okuyorum zaten bitirince hemen yorumunu giricem bloga.100 sayfa falan okudum ama bence harika ilerliyor şu an :D

      Sil
  2. Uzun süredir almak istediğin kitaplara kavuşman ne kadar güzel :) Keyifle oku canım.

    YanıtlaSil