30 Eylül 2014 Salı

Bu Ay Neler Okudum? / Eylül




Merhabaaa.Bu ay benim açımdan bol kitaplı bir ay oldu diyebilirim.Hemen okuduklarıma geçiyoruum.

1- Stephenie Meyer - Göçebe 

Yaklaşık 2 sene önce okuyup çok beğendiğim bir kitaptı Göçebe.Vaktim bolken bir daha okuyup hatırlamak istedim ve okudum.Maalesef blogda yorumu yok,girebilirsem gireceğim.

2- Sally Green - Bela

Uzun süre almayı beklediğim,aldıktan sonra da bilmediğim bir nedenden dolayı uzuun süre beklettiğim bir kitaptı Bela.Genel olarak beğensem de biraz yavaş ilerliyor gibi geldi bana.Yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.

3- Richelle Mead - Vampir Akademisi

Vampirlerle dolu kitaplardan artık kusma durumuna geldiğimden bu seriye başlamak için biraz zaman geçmesini bekledim ve nihayet başlayabildim.Gayet güzeldi bence,yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.

4- Laini Taylor - Duman ve Kemiğin Kızı

Bu kitaba tam anlamıyla BA-YIL-DIM!İkinci kitabın çıkmasını dört gözle bekliyoruuuum.Yorumum için tık.

5- Anna Carey - Yeni Dünya

Bu kitabı da çok beğendim,zaten distopyaları genelde beğeniyorum ben.Bu da güzel bir distopyaydı.Yorumum için tık.

6- Veronica Rossi - Sonsuz Gökyüzünün Altında

Sanırım en uzun süredir beklediğim kitaplar arasındaydı,her gün çıkacağı haberini alma umuduyla yaşıyordum -haha sanırım biraz abarttım- vee nihayet okuma şerefine nail oldum!!!Yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.

7- Lucy Christopher - Keşke Senden Nefret Edebilseydim

Çıktığını duyduğum andan alana kadar resmen meraktan kıvrandım ve elime geçer geçmez okumaya başladım,sonuç HARİKAYDIII.Yorum için tık.

8- James Dashner - Labirent:Son İsyan

En sevdiğim serilerden birinin sonuna geldiğim için içim hala buruk olsa da bu kitabı okumanın verdiği keyif bambaşkaydı benim için.Yorumuma buradan ulaşabilirsiniiz.

9- Kristin Cashore - Yetenek

Bu kitap da baya önceden alınıp kitaplığımda çookça beklemiş kitaplardan birisi.Tabii ki de okuduğumda yine ''Niye beklettim ki bunu ben?!??!!?!'' sorusu kafamda dönüyordu.Yorum için tık.






Sonuç olarak ben bu ayı 9 kitapla kapattım.Şu an okuduğum Brodi Ashton'ın Yerkara kitabını da her ne kadar bu aya yetiştirmek istediysem de maalesef ki okul yüzünden mümkün olamadı bu.Hepinize bool bool kitaplı aylar diliyoruum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder