15 Nisan 2015 Çarşamba

KVBT 7. Tur 1. Gün | Kayıp Yüzlerin Fısıltısı - Iris Johansen / Goodreads Yorumları



Kitap Vampirleri'nin yedinci turundan herkese merhabaa!Bu tur Martı Yayınları'ndan çıkan gerilim-suç türündeki Kayıp Yüzlerin Fısıltısı'nı konuk ediyoruz.Çok fazla suç kitabı okumasam da okumayı sevdiğim bir tür aslında.O yüzden Kayıp Yüzlerin Fısıltısı'nın turunu aldığımız için gerçekten çok mutluyum.

Bugün sizlerle Goodreads'teki bazı okuyucuların kitap hakkında ne düşündüklerini paylaşacağım.Ayrıca yazının sonunda çekiliş de olacak,katılmayı unutmayın! :)
----------------------------------------------------------

Iris Johansen'ın kitaplarını seviyorum.Eve'in Bonnie'nin katilini bulmaya çalıştığı birkaç kitabı okumuştum ve bağımlısı olmuştum.Şimdi,o kimin yaptığını biliyor ve başka bir psikopatla yüzleşiyor.Eve'in peşine düşen ve nedeninin Bonnie olmadığı bir psikopat.Bu kitap beni esir aldı ve elimden bırakamadım.Neler olacağını öğrenmek için Hunting Eve'i (serinin ikinci kitabı) okumalıyım.Doane Eve'i yakalayacak mı?Jane ve Quinn güvende olacak mı?Eve'in babası kim?Öğrenmek zorundayım!!!


Wow,başka muhteşem bir seri daha.Eve'in babası mı,neler oluyor?????İkinci kitap için hazırım.


Hikaye güzeldi fakat bazen yazımının takip edilmesi zordu.Bazen birkaç paragrafı tekrar okumak zorunda kaldım çünkü üslubunun takip edilmesi zordu.

Fark ettim ki bu kitapları seri sırasına uymadan okuyorum,dolayısıyla Eve Duncan serisinin ilk kitabına geri döneceğim.Bu kitap harikaydı! Birincisine başlamak için sabırsızlanıyorum,Kayıp Yüzlerin Fısıltısı boyunca süren dram ve gizeme bayıldım!



Her zamanki gibi iyi,bir sonraki Eve Duncan için sabırsızlanıyorum.


Katkıları için Martı Yayınları'na çok teşekkürleer! :3

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder