28 Eylül 2015 Pazartesi

KVBT 13. Tur 4. Gün | Kuzey Masalı - Zeliha Eren / Cast Seçimi


Herkese merhaba! Kuzey Masalı turumuz son hızla devam ediyor.Bugün benim görevim sizlerle kitap için hazırladığımız -aslında yazarın hazırladığı demek daha doğru olur- cast seçimini paylaşmak.O zaman daha fazla uzatmadan başlıyoruum!

1- Masal Kılıç



Masal için yazarımızın seçtiği isim Emma Stone. Bizce Emma Stone tam bir Masal,yazar seçmese biz seçerdik kesinlikle onu Masal olarak.O güzel kızıl saçları,muzip tavırlarıyla Emma Stone Masal için biçilmiş kaftan.

2- Kuzey Karaarslan

 



Karl Urban
Kuzey için seçtiğimiz cast yazarınkinden farklı.Yazarımız Kuzey için Karl Urban'ı düşünmüş ancak biz Tyson Ballou'yu gördüğümüz anda "İşte Kuzey bu olmalı!!" dedik. Bizim için Kuzey'in o sert havasına sahip kişi kesinlikle Tyson Ballou *-*

3- Alex Cavendish

Alex için yazarın düşündüğü isim ise Adam Cowie ve bence bu seçim Alex'e tam tamına uygun.Alex'in o soylu havasını barındıran Adam Cowie'den başka birini düşünemiyorum.

4- Jane


Kitabı okurken yazarın yan karakterler için yaptğı cast seçimleri hakkında bir bilgim yoktu fakat Jane'i aklımda direk Dianna Agron olarak canlandırmıştım,daha sonradan araştırırken yazarın da Jane'i Dianna Agron olarak canlandırdığını öğrenince çok sevindim çünkü bence Jane rolüne Dianna'dan başkası uymaz.Şu zarifliğe ve güzelliğe bakar mısınıız??

5- Zack 


Zack içinse yazarın düşündüğü isim Brant Daugherty. Ben Brant'i çok ama çook sevdiğimden Zack için çok uygun olduğunu düşünüyorum. Zack'in o esprili havasına tam uyan bir karakter olmuş bence ^_^


6- Mila 


Mila,Kuzey Masalı'nda sadece bir sahnede görünen bir karakter ancak serinin Zack'i anlatan üçüncü kitabı Yemezler Güzelim'deki ana karakter olduğu için cast seçimine onu da eklemek istedim.Hakkında neredeyse hiçbir şey bilmediğimiz için yazarın seçimine güvenip Mila'yı Barbara Palvin olarak sizlere sunuyorum :D

Eveet,cast seçimi yazısı burada sona eriyor. Kitabı iki kişiye imzalı olarak hediye ettiğimizi duymadıysanız,e şimdi duydunuz işte :D Çekilişe katılmak için son günler,aşağıdaki Rafflecopter çekilişinden ya da Facebook sayfamızdaki çekilişe katılabilirsiniz. Herkese bol şans! ^_^


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder