24 Ekim 2015 Cumartesi

KVBT 14. Tur 2. Gün | Lanetli - Jennifer L. Armentrout / Müzik Listesi



Vampirlerin 14. turundan herkese merhabaa! Bu tur herkesin Lux serisiyle tanıdığı sevgili Jennifer L. Armentrout'un kitabı olan Lanetli'yi konuk ediyoruz.Benim bugünkü görevim sizlerle kitap için hazırladığım müzik listesini paylaşmak.Yorumumu turun son günü okuyacaksınız fakat yine de belirtmek istiyorum,kitabı gerçekten baya beğendim.Detaylarını yorumumda anlatacağım :D Uzatmadan müzik listesine geçiyorum :D




Şarkı seçiminde çok iyi olduğumu söyleyemem ancak bana göre Wicked Ones ve Electric Love gerçekten bu kitaba çok uyuyor :D Umarım siz de şarkıları beğenmişsinizdir :D 

Kitabı bir adet Rafflecopter bir adet Facebook üzerinden olmak üzere iki kişiye hediye ediyoruz.Facebook çekilişine katılmak isteseniz sizi şöyle,Rafflecopter çekilişine katılmak isterseniz de sizi Fuşyamsı Düşünceler'in yazısına alalım ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder