23 Eylül 2015 Çarşamba

KVBT 12. Tur 5. Gün | Kader Kitabı - Erika Swyler / Goodreads Yorumları


Turun 5. gününden herkese merhabaa! Bugün sizlerle kitabı okuyan Goodreads okuyucularının kitap hakkındaki düşüncelerini paylaşacağım.Eğer benim kitap hakkındaki düşüncelerimi merak ediyorsanız sizi şöyle alayım ^_^ Fazla uzatmadan Goodreads yorumlarına geçiyorum,keyifle okuyun ^_^

1- Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen oldukça güzel bir kitap.Tam olarak beklediğim gibi değildi ama yine de iyiydi.Okuduğum diğer kitaplarla kıyaslamak zorunda olsaydım,büyük çoğunlukla Gece Sirki ya da Filler İçin Su kitabına benzediğini söylerdim çünkü ikisinden de unsurlar barındırıyor; hikayenin olduğu gibi anlatılması gibi. Büyülü,trajik,yalın ve merak uyandırıcı.Eğer Goodreads'te yarım puan verme sistemi olsaydı kitaba 4.5 puan verirdim. (4 puan)

2- İçinde sirk ya da küçük şovlar barındıran kitapları Gece Sirki'yle kıyaslamadan duramıyorum ve bu kitabın 3 puan almasının sebebi bu.Kitap ilgi çekici ve iyi araştırılmıştı ama bana göre iyi bir kitabı muhteşem yapan kıvılcım,o gizemli şey eksikti. (3 puan)

3-  Gece Sirki'ni sevdiniz ve daha fazla kitabının çıkmasını mı istiyorsunuz? Kütüphanecilere ve/veya denizkızlarına abayı yakmış durumda mısınız? O zaman bu kitap sizin için! İyi yazılmış ve orijinal.
(4 puan)

4- Muhteşem,kuşaklar arası,sihir,aşk,ihanet,gizem hatta biraz kefaret dolu bir aşk hikayesi modunda mısınız? O zaman bu kitap sizin kitabınız olabilir! Bayan Swyler'ın kitapta yarattığı atmosfere bayıldım ve karakterler iyi yazılmış ve ilgi çekiciydi! Bu yolculuğa bir kez başladığımda,sonunu getirmekten başka bir şey yapamadım! Gözüm Bayan Swyler'ın gelecek kitaplarında olacak.Bu kitabı oldukça öneriyorum. Şimdi gidin ve alın! (5 puan)

5-  Ailelerimizi gemi çapası gibi yanımızda taşırız. Bize fırtınada yol gösterir,nereye savrulduğumuza göz kulak olurlar. Bu yazarın kitabın özeti olarak sunabileceği çok usta bir ifade.Benim için kesinlikle BÜYÜLÜ bir kitaptı,elimden bırakamadım. (5 puan)

6- Bu kitaptan zevk aldım. Kesinlikle Gece Sirki kadar muhteşem değildi,ama hikayeyi beğendim.Yazarın sevdiğim birçok şey hakkında yazmış olması büyük ihtimalle bunda etkili oldu. (4 puan)

7- Kitabın ilginç bir başlangıca sahip olduğunu düşündüm ve beni yaklaşık ilk 100 sayfa eğlendirdi.İçinde sirkler,denizkızları,sessiz bir vahşi çocuk,tarot kartları ve gizemin tüm parçalarını bir araya getiren bir araştırmacı kütüphaneci var.Ne yazık ki okudukça kitap benim için hayal kırıklığı olmaya başladı. Oldukça iyiydi fakat benim için harika bir kitap değildi.Tam olarak 2 veya 3 yıldız arasında. (3 puan)


a Rafflecopter giveaway

2 yorum:

  1. Merhaba.Okumaya yeni başladım.Güzel gidiyor.Ancak kitapta geçen olaylara için hiç bir bölümde yıl bilgisi girilmemiş.Bu konuya takıldım.Kaç yüz yıl önce geçen bir ailenin hayatı konu alınmış?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,üstünden bir yıldan fazla zaman geçtiği için tam olarak emin değilim fakat hikayenin kökünün 1700'lerde,uzantılarının da günümüzde geçtiğini hatırlıyorum sanki :D

      Umarım zevk alarak okursun! ^_^

      Sil