25 Haziran 2015 Perşembe

#Mim Konu Kitap Mı? Bana Bunlarla Gelin



Herkese merhabaa! Nasılsınız? Ben iyiyim ancak yorum girmeye o kadar çok üşeniyorum ki... Aslında bir sürü kitap okudum ancak yorum girme düşüncesi bile gerçekten çok üşendiriyor beni :D Benim Uzak Yıldızım'ın yorumunu girmek istiyorum,bakalım inşallah girebilirim :D 

Bu yazıyı tabii ki sizlere yakınmak için yazmıyorum.Kitap Karavanı'ndan sevgili Selen'ciğim bu mime beni etiketlemiş.İlk kez benden önce davranıp beni bir mime etiketledi ve ben de yapmazsam olmazdı tabii ki :D Teşekkür ediyor ve uzatmadan başlıyoruum :D

1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi kitap mı?
Soru mu bu,tabii ki kitap! :D

2- Ne tür kitapları tercih edersin?
Bilim kurgu ve fantastik hayranıyım ben,içine hafiften aşk da karışırsa tabii ki müthiş olur :D

3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?
Cassandra Clare!!!! Ya o kadının zekasına bayılıyorum!Ne yazsa okurum,net.

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe girerdi?
Distopya yazmak isterim kesinlikle *-*

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Eğer gerçekten hakkı verilerek yapılacaksa film olmasını isterdim fakat birçok uyarlama filmde görüyoruz ki önemli detaylar atlanıyor.Dizi olmasını isterdim sanırım çünkü dizilerde konu daha detaylı işlenebilir.
6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Selen'in cevabı gibi ben de Mark Watney diyebilirim,adam hem komik hem de MARS'TA HAYATTA KALDI YAHU! Başka bir karakter seçmem gerekirse Benim Uzak Yıldızım'dan Tarver diyebilirim çünkü sonuçta o da başka bir gezegende hayatta kaldı,ıssız bir ada ona vız gelir tırıs gider :D
7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?Cassandra Clare tabii ki *-*

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olurdu dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Cassie Clare ile Marie Lu olabilir.İkisinin de yazım tarzına aşığım ve ikisinin de kitaplarına BAYILIYORUM!

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap hangisi?
-spoiler spoiler!!
Büyük bir Uyumsuz hayranı olarak Yandaş'ın sonunu değiştirmek isterdim tabii ki.Tris öldürülür mü ve insafsız Veronica!
-spoiler bitti

10- Önermekten sıkılmadığın, "Dünya okusun!" dediğin bir kitap sorsam?
Cehennem Makineleri serisini herkes okumalı ve dünyadaki her insan Will gibi müthiş bir varlıkla tanışmalı *-*

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak! Hangi kitap olsa "Beni burada bırakın." derdin?
Ölümcül Oyuncaklar serisi *-* Her ne kadar Cehennem Makineleri serisini daha çok sevsem de baş karakteri olan Tessa'yı sevmiyorum.Bir kitapta baş karakter olarak hapsolacaksam bari kişiliğimi seveyim :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder