5 Haziran 2015 Cuma

KVBT 9. Tur 4. Gün | Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan / Yorum + Çekiliş




New York Times, USA Today ve Wall Street Journal Çoksatan Romanı Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek adamın hikâyesi. Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikâyesi. Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikâyesi…
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 392
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Yabancı 
Seri Adı: Sign of Love
Orijinal Adı: Archer's Voice
Goodreads Puanı: 4.52 / 5





__________________________________________________________________________

Vampirler'in yeni turundan herkese merhabaa!! Bu tur için hepimiz cidden çok heyecanlıydık çünkü bu kitabı Yabancı'nın yakında çıkacaklar listesine girdiğinden beri çok merak ediyorduk ve turu aldığımızda sevinçten uçtuk resmen. Uzun süredir bloguma yoğunluktan dolayı yorum giremiyorum ve bunu Başka Dilde Aşk'ın yorumuyla atlatacağım için çok mutluyum ^^ Fazla uzatmadan hemen yorumuma geçiyorum ^^

Bree,hayatını kabusa çeviren o gecenin ardından sorunlarından ve o gecenin hayatında oluşturduğu travmadan kaçmak için küçük bir kasabaya gider.Bir gün marketten çıkarken elindeki torbaları düşürür ve torbaların içindekiler her yere saçılır.Şans eseri orada bir adam vardır ve Bree'ye yardım eder.Bree adamda farklı bir şey olduğunu sezer ama ne olduğunu anlayamaz.Yardım ettikten sonra ona teşekkür etse de adam hiçbir şey demeden oradan ayrılır.Bu Bree'nin adamı daha çok merak etmesine neden olur.Geçimini sağlamak için girdiği işte kasabalıları tanımaya başlar ve bu sırada o gizemli adam hakkında da bilgi edinir.Bu adamın adı Archer'dır tıpkı kendisi gibi,hatta kendisinden de kötü,trajik bir geçmişi vardır.Bu geçmiş onda hayatı boyunca taşıyacağı bir iz bırakmıştır,Archer konuşamıyordur.

Konuşamadığı için kendini dünyadan tamamen soyutlamış bu adamın yaralarına Bree merhem olabilecek midir? İki yaralı ruh birbirlerini tedavi edip tek bir kalpte birleşebilecek midir? Okuyup görün bakalım :P

Kitabı nasıl yorumlayacağımı bilmiyorum gerçekten.MUHTEŞEMDİ! Başlarken beklentilerim yüksekti ve beklentilerimi kesinlikle karşılayan bir kitaptı Başka Dilde Aşk.Eğer bu kitabın sıradan bir aşk hikayesi olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz,mutlaka okumalısınız!

Kitabın konusu ilk duyduğumda çok ilgimi çekmişti.Konuşamayan,çevresi tarafından yabani olarak görülen bir adamla travmatik bir olay yaşamış bir kızın aşkı.Genelde aşk hikayeleri okumaktan pek hoşlanmam çünkü çoğu aşk kitabı içinde oldukça fazla klişe barındırır.Fakat Başka Dilde Aşk kesinlikle aşk kitaplarına olan ön yargıları yıkmak için yazılmış diyebilirim.Okurken sonlarına geldiğimde bitmesin diye ağlayacaktım resmen.

Karakterleri çok sevdim,cidden öyle böyle değil ama. Bree'nin Archer için savaşması,Archer'ın Bree için kendini değiştirmeye çalışması... Tabii ki de favori karakterim Archer oldu,ah Archeer *-* O kaba saba,paspal görüntüsünün altında yatan düşünceli,yumuşak kalpli ve kırılgan insana bayıldım.Bree'yi mutlu etmek için yaptığı şeyleri okurken sırıtmamı engelleyemedim.

(spoiler: Aslında tam spoiler sayılmaz ama yine de koymak istedim bu ibareyi :D Bree ile yaşadıkları bir olaydan sonra gönlünü almak için en sevdiği çikolatalardan buket yapıp kapısının önüne bırakması müthişti ^^ )

Archer'ın iç dünyası gerçekten çok derin.7 yaşında geçirdiği kazadan beri kimseyle konuşamamış,kimse de onunla iletişime girmek için çaba harcamamış.Hep onu artık gibi görmüşler.O yüzden o kadar yalnız ki okurken içiniz acıyor.Fakat Bree geliyor ve hayatında köklü bir değişiklik oluyor.Bree onunla konuşuyor,16 senedir onunla iletişime geçen ve en önemlisi onu tam anlamıyla fark eden ilk kişi oluyor. Cidden çok dokunaklı bir şey bence bu.Çocuk yaşta yaşadığı bu ağır olay sonunda yanında onu anlayan kimsenin olmaması Archer'da doğal olarak büyük bir boşluk oluşturmuş fakat Bree bu boşluğu dolduruyor.



Kitap müthiş akıcıydı.Yoğun dönemime geldiği için maalesef ki her ne kadar elime ulaştığında hemen okumak istesem de okuyamadım ve kitaba dün başlayabildim anca ve başladığım gün bitti.Elimden bırakamadım ve dediğim gibi sonlara yaklaşırken bitmesin diye ağlayacaktım.Ayrıca o kadar çok alıntı buldum ki kitaptan her yeri post-it ile doldu diyebilirim.

Kitapta kısa bir yer tutsa da Thor'un bahsinin geçmesine bayıldım,bunu söylemeden geçemeyeceğim :D

Kitabı iyi yorumlayabildiğimi kesinlikle düşünmüyorum çünkü ne yazsam kesinlikle yeterli olmayacak bu kitap için.Düşüncelerimi toparlamak için yorumu girmeyi bir gün ertelemiş olsam da anca kitabın harikalığını bu kadar yansıtabildim.Umarım size kitap hakkında az da olsa fikir verebilmişimdir ^^

Kesinlikle Goodreads'teki aldığı yüksek puanı fazlasıyla hak eden bir kitap.Kitap okumak iyi insanların ve aşkın gerçekten var olduğuna inanmamı sağlıyor ve bu kitap inancımı tazeleyen en güzel örneklerden birisi. Mutlaka ama mutlaka okumalısınız Başka Dilde Aşk'ı.Bitirdiğinizde eminim ki kitap bittiği için üzülecek ama böyle müthiş bir kitap okuduğunuz için de sevineceksiniz.

Destekleri için Yabancı Yayınları'na çok teşekkürleer ^^ 


a Rafflecopter giveaway

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder