26 Aralık 2014 Cuma

#Mim Kitap Senaryoları




Merhabaaaa,aslında şu an kitap yorumları girmem gerekiyor fakat üşengeçlikten eğlenebileceğim bu mimi yapmaya karar verdim. Beni bu etkinliğe mimleyen Kitap Gurmesi'ne çok teşekkür ederim.Kendisi bloğu yeni olan bir blogger ama yazıları gerçekten çok hoş,bakmanızı tavsiye ederiim ^_^ Çok uzatmadan mime geçiyorum.





1. Bütün kitaplarından kurtulman gerekiyor. Sadece belirli türlerden (Fantastik, Kurgu olmayan ve senin seçtiğin bir tür) birer tane kitap kalabilir. Hangi kitaplar kalırdı?

Ay seçemem ki ben, bu soruyu cevaplamıyoruum -.-

2. Kitapçıdasın ve senden küçük birinin annesine okumayı sevmediğini söylediğini duyuyorsun. Ama annesi onun bir kitap alması konusunda ısrar ediyor. Yanlarına gidiyorsun ve okumayı fazla sevmeyenler için uygun olduğunu düşündüğün bir kitabı öneriyorsun. Bu hangi kitap?

Kitap değil de seri; Harry Potter!! Okuyup da beğenmeyen var mıdır ki?Özellikle küçük yaştakiler için muhteşem bir hayal dünyası olacağını düşünüyorum.



3. Kendini iyi hissetmiyorsun ve toparlanmaya ihtiyacın var. İyi bir ruh hâline girmek için hangi kitabı okursun?


Şimşek Hırsızı çok hoşuma gitti, diyaloglar ve Percy'nin davranışları çok tatlı :D Onu okurdum büyük ihtimalle :D



4. Küçüklüğüne zaman yolculuğu yapıyorsun. O zamanki hangi kitaba kendini kaptırırdın?

Suna'nın Serçeleri kitabını hala ilk okuduğum kadar seve seve okurum.Ona kaptırırım kendimi herhalde.

5. Arkadaşın sana 4 günlük bir tatil sürprizi yapıyor ve bavul hazırlaman için sadece 1 saatin var. Yolda okumak için hangi kitabı alırdın?
Aynı Yıldızın Altında ya da Alaska'nın Peşinde.İkisi de tekrar tekrar okuduğum kitaplar ve her seferinde hiç sıkılmadan okurum ^_^

6. Evin soyuldu! Endişelenme, her şey yerinde ancak kitaplığın yağmalanmış. En çok hangi kitabının güvende olmasını isterdin?

Yaa,hayıır olmasın böyle bir şey.Hiçbirine kıyamam kii :((

7. Arkadaşın kitabını ödünç alıyor ve berbat bir hâlde geri getiriyor. Hangisini yapardın? a) Fark etmemiş gibi davranırdın. b) Aynısından sana almasını isterdin. c) Gizlice onun bir kitabına da aynısını yapardın.

d) Ona vahşice işkenceler yapardım. HAYIR YANİ O BENİM KİTABIM SEN NE HAKLA ONU BERBAT EDERSİN.ÖYLE YAPTIYSAN SEN DE BERBAT OLMAYA MAHKUMSUN,SENİ ÖLDÜRÜRÜM. Yani bu tür şeyler asdfghj.




Ben de Buse'nin Kitaplığı,Kronik Okur ve Rüya Kapanım'ı mimliyoruum ^_^


4 yorum:

  1. Sonuncu favorim yalnız. :D Benim kitabıma kahve damlatıp getirdiler :( nerelere gidem uleynn :D Çok tatlı bir mim olmuş yavru. Ellerine sağlık. :*

    YanıtlaSil
  2. Pişt pişt hani adım :D Neyse beni de yazdığını varsayarak teşekkür ederim 0*0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon ben yanlış kişiyi yazmışım haha,kafa karışıklığı işte :D Düzelttim :D Ben teşekkür ederim :D

      Sil