17 Aralık 2014 Çarşamba

#Mim İki Mim Bir Arada


Selam selam selaam!Yine eğlenceli bir mim ile karşınızdayım.Sevgili Rüya Kapanım bloğunun sahibi Bir Ankaralı mimlemiş bu mim için beni.Çook teşekkür ederim kendisine,o olmasa böyle güzel mimleri yapamayacağım :D Hemen sorulara geçiyorum.

1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?
Hımm,sanırım bilgi yarışmalarından biri olurdu katılacağım yarışma. Kelime Oyunu olabilir mesela,baya severek izliyorum çünkü :D Başka bir tür yarışma seçmem gerekse de Survivor derdim.Yarışmayı her ne kadar çok sevsem de o vahşi hayata alışabilir miyim bilmiyorum gerçi :D

2. Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma şansın var. Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın? 
Harry Potter kitaplarından elime gelen ilkini alıp oradan uzaklaşırdım.Çünkü HP'siz bir 5 yıl düşünemiyorum.

3. Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seeen!?
Her kitap sever gibi ben de öncelikle merak ettiğim her kitabı alıp kütüphanemi doldururum,daha sonra isee -tabii ki ailemle birlikte- küçük çaplı bir dünya turu yaparım.Geri kalanın da bir kısmını bağışlayıp bir kısmını bankaya yatırırım.Yatırım yapmak önemli sonuçta :D

4. Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?
Sevgili kısmını direk atlayıp anne bölümüne geçiyorum :D 
Öyle büyük jestler yapamıyorum maddiyat yetmediğinden,sadece bütçeme göre hediyeler alıyorum bazen.Çocukken de klasik olarak her anneler gününde saçma şiirler yazıp resimler çizerdim,bu jestten sayılır mı *-*

5. Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.

Tabii ki sevdiğim kişiler,kitaplarım ve bool bol köpek.Evet köpeek,çünkü ben köpeklere gerçekten aşığım,çok tatlı değiller mi sizce de ^^

6. Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın?

İnsan hangi hastalığı yaşarsa o anda dünyanın en kötü hastalığı oymuş gibi hissediyor tabii ki.Ama bir tanesi var ki hepimizin evlerden ırak dediği;kanser.Allah kimseye yaşatmasın,hastalara da acilen şifa versin inşallah.

7.  Aşkın en temel hissettirdiği ne?

O duyguyu tatmadığımdan kesin konuşamayacağım ama herhalde mutluluktur.Tabii karşılıklı değilse bu hüzne de dönebilir bilemiyorum :D



Geldik ikinci mime.Bu mimde sevdiğimiz herhangi bir şeyi (karakter,hayvan,obje,renk gibi) sorudaki verilenlere uyarlıyoruz.

Benim seçtiğim şey uyku.

1. Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
- Aynı Uykunun Altında (Aynı Yıldızın Altında)
- Uykunun Bedeli (Esaretin Bedeli)
- Uykucu Kuş (Alaycı Kuş)
- Harry Potter ve Uyku Yadigarları (Harry Potter ve Ölüm Yadigarları)
- Uyku Işığım (Umut Işığım)

2. Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
- Teen Uyku (Teen Wolf)
- The Uyku Diaries ( The Vampire Diaries)
- Doctor Uyku (Doctor Who)
- Once Uyku a Time (Once Upon a Time)

3. Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözünü ( şiir de olabilir ), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.

Imagine Dragons - It's Time

It's time to sleep,isn't it?
I get a little bit bigger but then I'll admit
I'm just the same as I was
Now don't you understand
That I'm never changing where I sleep

4. Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
- Uykusuz (Uyumsuz)
- Uyku'nun Peşinde (Alaska'nın Peşinde)
- Ölümcül Uyku (Ölümcül Kaçış)
- Mekanik Uyku ( Mekanik Prenses)



6 yorum:

  1. Bende köpeklere bayılırım. *-* Çok ağlamıştım eve bir köpek almak için. Şimdi bağ evimizde 3 tane köpek var. Büyük olanın adı "Hadise" :D Hepsi babamın Hadise'ye olan hayranlığından kaynaklanıyor. :D Hadise'miz 9 tane doğurdu, 1 tanesi öldü, 6 tanesini verdik. 2 yavrumuz kaldı. :D Ama cins değiller. :D Özlemiş kız blogunu. :D -Seni de özledim. -_- Şu smsini fazlalaştırmayı düşünemez misin? (En tatlı sırıtışı atar.) :D Kocaman öptümm :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh keşke ben de köpek sahibi olabilseem,ne kadar harikaa ^^ Düşünürüm belki :P Ben de öptüüüm.

      Sil
  2. Merhaba,
    Blogumda kitap çekilişim var katılımınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
  3. Sanırım ben kedi insanıyım. Köpeklerle ilgili problemlerim var :D :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben genel olarak hayvanları çok severim ama kedilerle köpekler arasında seçim yapmak zorunda olsam köpek derdim :D

      Sil