29 Aralık 2015 Salı

2015 Favorilerim



Herkese merhaba!! Bir yılın daha sonuna gelmek üzereyiz,üstümüzde yeni yılın ve o yılın bize neler getirebileceğinin heyecanı var.Biz kitap kurtları içinse yeni yıl okunacak ve yayınlanacak yeni kitaplar,yeni kitap adaptasyonları filmler demek.O yüzden heyecanımız katbekat fazla oluyor :D 

Bu yıl okuma hedefim 80 kitaptı ancak beklentimin oldukça üstüne çıkarak 114 kitap okudum ve bu beni inanılmaz mutlu etti. 2016 için hedefimi 50 ya da 60 kitap olarak belirlemeyi düşünüyorum çünkü o malum kabus dolu sene,yani üniversite hazırlık senesi benim de kapıma dayanacak :( Her yaz kafamı kaldırmadan okurdum ancak bu yaz kafamı kaldırmadan ders çalışacakmışım gibi görünüyor :(

Bu yazıda size bu yıl en çok beğendiğim kitap,film ve şarkılardan bahsedeceğim.Listeye alınma kıstası bu yıl çıkmış olmaları değil,benim onları bu yıl okumuş,izlemiş ve dinlemiş olmam :D O zaman başlayalıım! 

Favori Kitaplarım

Her ne kadar top 5 listesi yapmak istesem de bir türlü sayıyı 5'e indirgeyemediğim için top 7 listesi yapmaya karar verdim :D 

(not:Yorumladığım kitapların yorumlarına üstüne tıklayarak ulaşabilirsiniz ^_^)

8- Cress - Marissa Meyer
6- Şampiyon - Marie Lu 
4- Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
3- Magnus Chase ve Asgard Tanrıları - Yaz Kılıcı - Rick Riordan
2- Bıçak Sırtı - Michelle Hodkin

Bu sene en ama eeeen beğendiğim kitap Ateş Çemberi oldu! Aslında Bıçak Sırtı'nı da çok beğendim ve çok arada kaldım hangisini birinci seçsem diye ancak Ateş Çemberi'ni son dönemlerde okuduğumdan ve üstümdeki etkisi hala taze olduğundan 1 numarayı Ateş Çemberi'ne layık gördüm :D 

Favori Şarkılarım

Büyük bir Directioner olduğumu söyleyerek başlayacağım bu kısma,çünkü senenin favori şarkısı olarak One Direction'ın yeni albümünün bütününü göreceksiniz ilk sırada,o yüzden belirteyim dedim :D

4- I Know Places - Taylor Swift
1- Made in the A.M. - One Direction (Özellikle de Perfect,Infinity,If I Could Fly,What a Feeling,History ve Walking in the Wind)


Favori Filmlerim

Çok fazla film izleyen biri olmadığım için liste bu kategoride biraz kısalarak 5 sayıya düşüyor :D

5- The Scorch Trials (Labirent : Alev Deneyleri)
4- Avengers : Age of Ultron (Yenilmezler : Ultron Çağı)
3- Star Wars Episode 3 - Revenge of the Sith (Evet bu sene izledim bu seriyi,vurmayın :(( )
2- The Martian (Marslı)

Bu senenin en beğendiğim filmi ise Alaycı Kuş - Bölüm 2 oldu.O kadar beğendim ki kitap yorumu girmeye bile üşenen ben geldim bloga yorumunu girdim :D Cidden muhteşem bir seriye harikulade bir finaldi.İzlemeyen varsa izlemesini öneririm kesinliklee! 

Bu yıl da benim için böyle geçti.Şahsen ben verimli ve iyi bir yıl geçirdiğimi düşünüyorum.Umarım sizin için de güzel bir yıl olmuştur 2015. Herkesin muusmutlu,sevdikleriyle birlikte,sağlıklı huzurlu bir yıl geçirmesi dileğiyle,şimdiden iyi yıllar! 


6 yorum:

  1. Kızıl Kraliçe'yi çok merak ediyorum ama hala alamadım, liste o kadar kabarık ki birini siliyorum birini ekliyorum :D
    Bu arada mimledim :D
    http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2016/01/yln-ilk-mimi-nasl-bilirsiniz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okumalısın,harikaa! :D

      Mim için teşekkürler,kısa sürede yapmaya çalışacağım :D

      Sil
  2. Çok güzel bir liste olmuş :) Umarım blog işini bırakmamışsındır :( Kül kitabı hakkındaki yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tabii ki de bırakmadıım! :D sadece sınav haftam olduğu için bir türlü okuyup yorumlamak için vakit bulamadım ancak şimdi çok şükür ki sınavlarım bitti! Yani Kül'ün yorumu birkaç gün içinde gelecek :D.
      İlgin için teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. Bi konuda yardım isteyebilirim? :* Blogumda sayfayı yayınlayamıyorum, yayınlaya bastığımda kayıtlarda gözükmüyor. Ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfadan kastın ne canım anlayamadım tam olarak? Biraz daha açıklama yaparsan yardımcı olabilirim belki ama pek bir bilgim de yok açıkçası :D

      Sil