17 Ocak 2015 Cumartesi

#Mim Smiley Mim



Çok eğlenceli bir mimle karşınızdayıım :D Bu mimde yukarıdaki resimden beş ifade seçip sizi nasıl anlattığını yazıyorsunuz. Beni mimleyen Athena'nın Güncesi'nden Ezgi'ye çok teşekkür edip hemen mime geçiyoruum :D 

2) Klişe aşk hikayeleri ve klişe karakterler okurken ben.
4) Desteklediğim çiftler en ufak bir diyalog bile kursa ben.
5) Konusu geçen bir kitabı ortamda sadece ben okuduğumdaki ifadem.
7) Yazarlar kitapların sonunu belirsiz ya da olabilecek en gıcık,en merak ettirici şekilde bitirdiklerinde ben.
12) Sevdiğim kitaplar veya seriler bitince ben (bunun katbekat fazlası acı çekiyorum tabii ki :((( )


Ben de Kitap Karavanı'ndan Selen'i (her zaman yaptığım gibi yani asdfgh),Sonsuz Kitaplar Malikanesi'nden Gamze'yi ve Buse'nin Kitaplığı'nı mimliyoruum :D


2 yorum:

  1. Ahha bu bir rutin oldu artık :DD::D Teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil