7 Kasım 2014 Cuma

Fuardan Alınacaklar Listem






Merhabaa,nasılsınız??Bu sıralar blog baya boş kaldı sınav haftası sağolsun.Dolayısıyla kitap da okuyamadım ama blogun boş kalmasına gönlüm razı gelmediğinden fuardan alınacaklar listemi yayınlayayım dedim :D 

Aylardır bu listeye kitaplar ekleniyor,çıkarılıyor.Yani çook fazla değişikliğe uğradı.Şu an paylaştığım son halinin de aynı kalacağından şüpheliyim açıkçası :D







1) 2056:İsyan - Teri Terry
2) Deha - Marie Lu
3) Fırtına - Julie Cross
4) Hobbit - J.R.R. Tolkien
5) İki Hayat Arasında - Jessica Shirvington
6) Kan ve Yıldız Işığı Günleri - Laini Taylor
7) Kayıp Kız - Gillian Flynn
8) Gölge Avcısının El Kitabı - Cassandra Clare
9) Dört - Veronica Roth
10) Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt
11) Paranoya - Tuba Arık
12) Şahmelek - Merve Akıncı
13) Şimşek Hırsızı - Rick Riordan
14) Pabucumun Ajanı 2 - Asude (Fuara yetişirse)
15) Siyah Buz - Becca Fitzpatrick
16) Tut Elimi - Rebecca Donovan


Aslında bu listede Hiçliğin Kıyısında da vardı ama geçen gün kitapyurdu'nda ilk 100 kitabı 2 liraydı ve bunu kaçırmak istemediğimden hemen aldım.

Geçen sene okulum götürmüştü bizi fuara fakat bu sene götürür mü bilmiyorum.Eğer götürürse bu hafta içi,götürmezse önümüzdeki hafta sonu gitmeyi planlıyorum.Hem zaten Tess Gerritsen ve Sarah Jio imza günü için geliyor,bir taşla iki kuş vurmuş olurum :D








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder